Hvordan viser jeg institusjonens emneoversikt som instruktør?
Den offentlige emneoversikten (Public Course Index) lar alle brukere innen en institusjon se institusjonens offentlige emneoversikt i et katalogformat. Du kan se en lenke på emneoversikten på siden Mine Emner.
Merknad: Den offentlige emneoversikten er for tiden en kontoinnstilling. Hvis du ikke ser emnelenken, har ikke institusjonen din aktivert denne funksjonen. Se hvordan du inkluderer et emne i emneoversikten.
Åpne emner
I Global Navigering, klikk på emner (Courses) [1], og klikk så på alle emner (All Courses) [2].
Søk flere emner
I sidefeltet på siden Mine emner, klikk på lenken Søk flere emner (Browse More Courses).
Vis alle emner
Du kan se alle emner som er inkludert i emneoversikten, med de siste opprettede emnene først.
Du kan se navnet på emnet [1] og en beskrivelse av emnet, om det er en [2].
Søk etter emner
Du kan søke etter emner på forskjellige måter. I feltet Navn [1], kan du skrive inn emne-navnet.
Du kan også søke på status etter emnet. Ønsker du kun å se offentlige emner, klikk i avmerkingsboksen Kun offentlige emner (Public courses only) [2]. Ønsker du kun å se åpne påmeldings-emner, klikk i avmerkingsboksen Kun åpne påmeldinger (Open Enrollment only) [3]. Åpne påmeldings-emner er emner du når som helst kan delta i.
Når du er ferdig med å velge søkevalg, klikker du på tasten Søke (Search) [4].