Hvordan ser jeg vurderingskriteriet for min bedømte diskussion?
Din instruktør har måske inkluderet et vurderingskriterium som en del af en bedømt diskussion. Vurderingskriteriet er en samling kriterier som din instruktør kan benytte til at bedømme din diskussion. Før du indsender din diskussion kan du benytte vurderingskriteriet til at evaluere dit arbejde og sørge for at diskussionen opfylder din instruktørs krav.
Bemærk: Ikke alle bedømte diskussion indeholder en rubrik.
00:07: Hvordan ser jeg vurderingskriteriet for min bedømte diskussion? 00:10: Klik på diskussionslinket i fagnavigation 00:14: Klik på navnet på en bedømt diskussion. 00:17: Klik på ikonet for Indstillinger, og vælg linket Vis rubrik. 00:21: Se rubrikken for bedømt diskussion. Rubrikken omfatter 00:25: kriterievurderinger med pointværdier, kriterie point 00:29: i alt 00:31: og samlede point muligt for en rubrik. Kriterier kan 00:35: inkludere op til fem forskellige vurderinger og individuelle pointværdier. 00:40: Rubrikken kan også angive et læringsudbytte tilknyttet til faget, læringsudbytter identificeres med et lille flag og bruges til at vurdere beherskelsen af et 00:48: fag. Læringsudbyttet viser også tærsklen for læringsudbyttet eller 00:52: antallet af point, du skal få for at opfylde forventningerne. 00:56: Din instruktør tillader dig muligvis at se læringsmål-resultater i dine karakterer. 01:01: Denne vejledning gennemgik, hvordan man ser rubrikken for min bedømte diskussion.
Åbn Diskussioner
I Kursusnavigation (Course Navigation) skal du klikke på Diskussioner (Discussions) linket.
Vis rubrik
Klik på ikonet for Indstillinger [1], og vælg linket Vis rubrik (Show Rubric) [2].
Bemærk: Hvis linket Vis rubrik (Show Rubric) ikke vises, er der ikke en rubrik for din diskussion.
Se opgaven med vedhæftet vurderingskriterium.
Se vurderingskriterium for bedømt diskussion.
Denne rubrik indeholder kriterier[1], bedømmelser med pointværdier [2], samlede kriteriepoint [3] og samtal antal mulige point [4]. Et vurderingskriterium kan indeholde op til fem forskellige bedømmelser og individuelle pointværdier.
Se rubrik for læringsudbytte (View Rubric Outcome)
Rubrikken kan også angive et resultat med tilknytning til faget. Indlæringsresultater er identificeret ved et lille flag og er benyttet til at vurdere beherskelsen af et kursus. Indlæringsresultatet viser også grænsen for indlæringsresultatet, eller af antal af points du skal opnå for at opfylde forventningerne. Din instruktør tillader dig muligvis at se læringsmål-resultater i dine karakterer.