Hello @JordydeJong ,
It seems that you are asking two different but similar questions but I will try my best to help with my limited experience with SCORM packages.
First, the title of your question. When a SCORM packet is imported into Canvas and then made into either a page or assignment, you can provide a direct it by first navigating to what was imported and then copying and pasting the link/URL from Canvas into your email message. I hope that make sense.
Second, moving to the question that you typed, I do not believe it is possible to have a SCORM package automatically open in full screen (whether as a page or an assignment). In fact, I do not believe it is possible to display a SCORM package in full screen unless the tool that was used to make the SCORM package provides that functionality. If the tool used to make the SCORM package provides that functionality, then yes, it is possible to view it in full screen but not have it open automatically in full screen. The person viewing the SCORM package would need to make it open in full screen by clicking on the option.
In case you have not seen them, below are guides for importing SCORM packages as pages or assignments.
Is there anything else that I can help you with?
-Doug
|
Hallo @JordydeJong ,
Het lijkt erop dat je twee verschillende maar vergelijkbare vragen stelt, maar ik zal mijn best doen om je te helpen met mijn beperkte ervaring met SCORM-pakketten.
Ten eerste, de titel van je vraag. Wanneer een SCORM-pakket in Canvas wordt geïmporteerd en vervolgens wordt omgezet in een pagina of opdracht, kun je een directe link naar het geïmporteerde pakket aanmaken door eerst naar het geïmporteerde pakket te navigeren en vervolgens de link/URL vanuit Canvas te kopiëren en in je e-mailbericht te plakken. Ik hoop dat dit duidelijk is.
Ten tweede, om terug te komen op de vraag die je hebt getypt: ik geloof niet dat het mogelijk is om een SCORM-pakket automatisch in volledig scherm te laten openen (als pagina of opdracht). Sterker nog, ik geloof niet dat het mogelijk is om een SCORM-pakket in volledig scherm weer te geven, tenzij de tool die gebruikt is om het SCORM-pakket te maken die functionaliteit biedt. Als de tool die gebruikt is om het SCORM-pakket te maken die functionaliteit biedt, dan is het inderdaad mogelijk om het in volledig scherm te bekijken, maar niet om het automatisch in volledig scherm te openen. Degene die het SCORM-pakket bekijkt, moet het in volledig scherm openen door op de optie te klikken.
Mocht u ze nog niet gezien hebben, hieronder vindt u handleidingen voor het importeren van SCORM-pakketten als pagina's of opdrachten.
Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
-Doug
|
Hallo @JordydeJong ,
Het lijkt erop dat je twee verschillende maar vergelijkbare vragen stelt, maar ik zal mijn best doen om je te helpen met mijn beperkte ervaring met SCORM-pakketten.
Ten eerste, de titel van je vraag. Wanneer een SCORM-pakket in Canvas wordt geïmporteerd en vervolgens wordt omgezet in een pagina of opdracht, kun je een directe link geven door eerst naar het geïmporteerde item te navigeren en vervolgens de link/URL van Canvas te kopiëren en in je e-mailbericht te plakken. Ik hoop dat dat duidelijk is.
Ten tweede, wat betreft de vraag die je hebt getypt: ik geloof niet dat het mogelijk is om een SCORM-pakket automatisch in volledig scherm te laten openen (ongeacht of het als pagina of opdracht is ingesteld). Sterker nog, ik denk niet dat het mogelijk is om een SCORM-pakket in volledig scherm weer te geven, tenzij de tool die is gebruikt om het SCORM-pakket te maken die functionaliteit biedt. Als de tool waarmee het SCORM-pakket is gemaakt die mogelijkheid wél biedt, dan is het inderdaad mogelijk om het in volledig scherm te bekijken, maar niet om het automatisch in volledig scherm te laten openen. De persoon die het SCORM-pakket bekijkt, zal het handmatig in volledig scherm moeten openen door op de juiste optie te klikken.
Voor het geval je ze nog niet hebt gezien, hieronder vind je handleidingen voor het importeren van SCORM-pakketten als pagina’s of opdrachten.
Is er verder nog iets waarmee ik je kan helpen?
-Doug
|